En tripp till Söderköping


Gullig stad....

Har varit i Söderköping hos min vän Magnus nu på förmiddagen, alltid trevligt att träffa gamla vänner ♥
Tyvärr har vi ett regnigt väder häruppe, så det är inte bara i Skåne det regnar ;)

Har precis ätit lunch med sonen och snart ska jag ner på staden och besöka min optiker för nya linser, kanske jag skulle byta till en ny i Skåne men jag gillar ju optiker Persson och Yvonne så mycket :)

Kram på er
christer sa:

Hej hej!!

Vilken fantastiskt vacker bild på Söderköping,du är verkligen en duktig fotograf.



Ha det så bra å ha en fin fotovår!!

Hälsningar Christer.

2012-04-09 @ 08:38:15 | http://www.christersfoto.se
Susanne sa:

Tack Christer...ja den bilden blev riktigt fin :)

Älskar att fotografera men har fortfarande mycket att lära.

2012-04-09 @ 09:31:23 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0