Måndag med en yrslig Susanne


Höst...

Denna morgon började som vanligt med en ganska stressad Susanne som kommer springande in på jobb i sista minuten. Allt flöt på som vanligt till fikarasten då jag reste mig upp och höll på att trilla omkull och sedan var jag yrslig hela tiden, kroppen och huvudet hängde inte med. Riktigt läskigt och jag bestämde mig för att åka hem och nu har jag sovit i över tre timmar. Känner mig fortfarande lite lustig i huvudet tyvärr :(
Det får bli en lugn eftermiddag och så hoppas vi detta går över.

Måste bara säga att jag tycker det är så roligt att så många nya har hittat hit och även skriver några rader till mig.
Har bloggat så länge och lagt in bild efter bild och inte riktigt fått någon respons, jag tycker att detta med min blogg och fotografering är såååå roligt och vill ju inte sluta.

Kram alla fina bloggvänner
Marika sa:

Du både skriver jättehärligt och fotograferar underbara bilder. Läser varje dag, kramelikram

2011-11-21 @ 22:20:49 |
Anonym sa:

Du både skriver jättehärligt och fotograferar underbara bilder. Läser varje dag, kramelikram

2011-11-21 @ 22:21:30 |
Susanne sa:

Tack Marika, det värmer i hjärtat.



Kram och sov gott

2011-11-21 @ 22:47:48 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0