Sommardag!


Underbart.....

Oj vilken värme det varit idag och riktigt hett i köket ska ni veta men nu ska jag inte gnälla då jag längtat efter detta länge nu, synd att när jag kom hem mulnade det på helt och började blåsa kallt från havet. Annars var tanken att det skulle bli balkongmys efter en lång arbetsdag. Ja för vilka långa dagar det blir nu när jag är i Ängelholm och jobbar, helt slut på kvällarna och jag är glad att det bara är i morgon och nästa torsdag kvar och min korta arbetsdag som jag har på onsdagar går bort i morgon igen.....suck!!!! 

Ikväll suger det i gottetarmen och jag skulle gärna ha något sött, har inte ätit något sött sedan i lördags :)
Ingen kaka, inget godis och ingen frukt och jag har inte alls längtat efter det men idag har jag inte fått i mig riktigt med fett så nu är jag sååå sugen på allt....!! Får se om jag kan hålla mig ;)

Snart blir det Desperate hemmafruar på tv:n om jag nu kan hålla mig vaken ;)

Kram på er
Ann-Louise sa:

Men visst är det skönt också att sommaren är här! Men förstår det är varmt i köket.



Surt att du missar din lediga dag igen...hoppas du får igen den sen.



Kramar och vad duktig du är som inte fuskar med maten!!



2011-05-31 @ 19:53:25 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Ewa i Norrköping sa:



Jag har ätit LCHF i snart tre år. På senaste tiden inte helt strikt men håller vikten ändå. Nu ska det bli xtra kul att se vad du hittar på.

2011-05-31 @ 22:12:35 |
Josefin -Happy Days- sa:

Hästrundan var ett bra ord, det ska jag ta fasta på! Visst är det en underbar o mysig sväng att gå, o jag har nyss upptäckt den så den är så ny och outforskad för mig än att det känns lika spännande för mig som för barnen tror jag. ;-)



Ajdå, andra tisdagen i rad som ajg missar DH, ops! Tack för påminnelsen, då får jag försöka se repris!



Kram

2011-05-31 @ 22:23:26 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Charlotte sa:

Visst är det underbart att sommaren är här ändå :) Ängelholm är en underbar liten stad oxå :)

2011-06-01 @ 12:53:13 | http://justcharlotte.blogg.se/
Susanne sa:

Ewa: Roligt att du tittar in hos mig och att du är från Norrköping, vet jag vem du är då jag också bott i Norrköping?

Det är många som äter efter LCHF och än så länge tycker jag att det går bra, har du några tips att ge mig så tar jag gärna emot det :)



Kramen

2011-06-01 @ 22:43:27 | http://gronanyanser.blogg.se/
♥ Anna S sa:

Vilken underbar bild!!

Hoppas du får njuta av sol och värme i helgen!

Kram

2011-06-02 @ 21:32:42 | http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0