Nya Elle mat & vin


En riktigt bra tidning....

Denna tidning började jag att prenumera på för ett tag sedan och jag är riktigt nöjd.
Fina färgrika bilder och många goda recept.

Idag har jag suttit på en utbildning och mycket information på en gång, detta resulterade i att jag somnade någon timme efter att jag när jag kom hem gick en långpromenad med Lycka.
Helt värdelöst att somna så länge, frågan är nu om jag kan sova inatt ;)

Jag hade fått en avi från Ellos när jag kom hem, tror att jag ska åka och hämta det paketet nu för jag är alldeles för nyfiken för att vänta tills i morgon ;)

Hoppas ni har en skön torsdag och att längtan till fredagen inte är allt för stor.
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0