Pioner och choklad


Härliga fredag....

Åhhh så underbart med helg igen, vet inte men jag är så trött och min kropp värker för tillfället. Vet inte om det är någon sjukdom på gång eller om det är att jag är sockerkänslig för det har blivit lite för mycket av det de sista dagarna och jag har läst att man kan få dessa symtom då. Blir att skärpa sig med sockret!!!

Åkte efter jobbet förbi Plantagen då jag vill ha några vita blommor i mina spetskrukor från Ikea och jag hittade några små söta som snart ska få pryda köksbordet :)
Kunde heller inte låta bli att köpa dessa underbara pioner, fick bli en liten födelsedgspresent till mig själv ;)

Denna choklad med smak av salt och pecan var ganska god och mörk choklad får man visst äta i måttlig mängd.

Hoppas att ni också njuter att det är fredag
Kramen
Anonym sa:

Grattis! Pioner är verkligen vackra, har aldrig tänkt så på det innan. Jag hade förmånen att besöka en pionodling i ljung i Västergötland de hade 300 sorter och blev guide runt av ägaren som hållit på med detta sen 60talet helt enormt var det. Dessa underbara blommor. Ikeakrukorna var fina är det bra pris på dem? Blev det bra med garderoberna?

2011-06-20 @ 00:55:07 |
Susanne sa:

Anonym:

Krukorna kostade 29 eller 39 kronor och vi blev kättenöjda med garderoberna :)

Tack för grattishälsningen



Kramen

2011-06-20 @ 18:13:36 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0