Grillkväll


Mums...

Vilken härlig dag vi haft här i solen, ytterligare lite bränna på min blekfeta kropp ;)
Tänk vad lite färg kan göra och man känner sig mycket fräschare.

Nu ikväll har vi grillat och till det blev det fetaostsallad och tzatziki och om en stund blir det svenska jordgubbar, de första i år och himmel så goda för jag har redan provsmakat ;)
Jag har även provat på att göra glass i glassmaskinen två gånger och inget har lyckats, har något ett bra recept som fungerar???

På tv:n står "Kvällen är din" på, tycker det är lite roligt och alla är så duktiga.


Ett tips....

Jag fick ett tips av en kvinna om denna olivolja med citron, perfekt att slå på salladen och den blir genast fräschare och godare och man slipper dressingen.
Olivolja är även bra när man äter LCHF kost.

Hoppas ni har en mysig kväll
Kramen
cecce sa:

Vad gott det ser ut!

Duktigt av er att äta lchf! Hur går det? Är sötsuget borta?

Det där med armen tycker jag du ska kolla upp...låter ju inte så bra.

Ibland undrar jag hur det bra det är, att utesluta kolhydrater så där. Jag menar, det finns bra kolhydrater också.



Var i Höganäs på City gross och tänkte på dig. Men eftersom jag har ny telefon hade jag inte ditt nummer med mig. Ville inte dyka upp utan förvarning....:-)

Det blir nog att jag är däruppe en del i sommar och då måste vi ses!



Kramar

2011-06-12 @ 09:41:27 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Marie sa:

Va gott det ser ut, riktigt grekiskt! (har aldrig provat den oljan men det låter som om den är fräch och god.)

kram

2011-06-12 @ 17:15:15 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0