Dags att köpa en ny tidning


Mycket bra dessutom....

Har idag suttit på brandutbildning hela förmiddagen och efter lunch blev det möte med våran chef.
Det är ganska jobbigt att sitta still då man är van att röra på sig ;)

Jag var tvungen att köpa denna nya BAKA som jag såg i affären trots att vi just nu inte äter sötsaker.
Fast idag åkte jag dit då jag var så himla sugen på Polly, det blev några stycken i en påse och herregud vad gott det var :)
Mannen suckar och tycker jag är så dålig då jag faller så här!!! Ja vad ska man säga...han har väl rätt :(

Kramen
Bella sa:

Förstår att du inte kunde motstå det omslaget :)



Döm inte dig själv för hårt för att du "trillar" dit på sötsakerna ibland, du är inte mer än människa!!



Kramar bella

2011-06-13 @ 21:38:15 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0