Nu är den här!


Underbar tidning....

Nu har det nya numret av tidningen Hembakat kommit men jag missade visst att köpa den första dagen då den kom ut och det brukar ju jag göra ;)

Redan torsdag och i morgon kväll hoppas vi få träffa vänner från Norrköping som ska ner hit i krokarna, sist blev ju mötet inställt på grund av sjukdom.

Idag har jag fått min ledighet beviljad så nästa onsdag åker jag mot Norrköping, som jag längtar :)

Mys denna torsdag
Kramen
cecce sa:

Verkar som de tagit bort den tidningen från sortimentet på vår ICA-butik! Det stör mej:-)



Hoppas du får en riktigt mysig helg nu med dina Norrköpingsvänner!!



Kramar

2011-01-27 @ 20:08:38 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Härligt med något att se fram emot!



Man skulle kunna tro att det är du som är med i tidningen -"Bloggarens bästa kakrecept"!!



KRAM

2011-01-27 @ 21:09:51 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Gunilla sa:

Välkommen "hem" Susanne!!!

Känner du för shopping-sällskap hör gärna av dig, är ledig fredag-söndag. Kram

2011-01-27 @ 21:28:25 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0