Två nya små böcker


För en bakälskare....

Köpte dessa små kakböcker när vi var i Båstad för en billig peng och det fanns en hel del gott i dem. Jag gillar dessa kok och bakböcker och alltid finns det något nytt man vill prova ;)
Nästa onsdag startar bokrean och visst måste man kolla in den och se om man kan göra några fynd.

Idag fick jag jobba över en timme då vi hade sjukdom på jobbet, vad gör man inte för sitt jobb ;)
Ser fram emot att det är fredag i morgon, skönt att få några lediga dagar efter en ganska rörig vecka!!

Kramisar
Carolines hemligheter sa:

Vilka fina små böcker, man blir ju i alla fall sugen på något gott när man ser framsidorna ;-)



Nästa onsdag då bokrean öppnar skall jag ta mig till Akademibokhandeln då de har Leilas "One more slice" till kanonpris (99 kr just den dagen), någon mer kokbok åker säkert med också... Man kan ju alltid fynda trevliga kokböcker på bokrean tycker jag :-)



Ha en skön fredag, kramar!

2011-02-17 @ 21:26:32 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Perfekta böcker till dig!! Jag använder mina kok/bakböcker för sällan...de står mest och ser fina ut!



Ha en fin fredag!!

Kramar

2011-02-17 @ 21:48:13 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Emma sa:

Söta små böcker du fyndat : - )

Jag tänkte se om jag hittar någon barnbok på REA! Brukar ju vara himla bra pris då ; - )



Önskar dig & maken din en jättemysig helg!



Stor Kramis

2011-02-18 @ 17:57:41 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0