Fika med vännen Cecce


Mysigt....

I eftermiddag har jag träffat min bloggvän Cecce över en fika och en massa prat, en helt underbar människa som jag har träffat här i bloggvärlden men tyvärr träffas vi alldeles för sällan då vi egentligen inte bor så långt ifrån varandra.
Hoppas vi kan ses snart igen och tack söta du för fika och mysig pratstund :)
Jag vet att även Cecce försökte få en bild på mig men jag har verkligen fobi för foton och jag ser så hemsk och fet ut eller är det så som jag ser ut i verkligheten ;) Jag kan därför inte låta henne lägga ut en bild men jag fotade henne och hon blir alltid lika vacker och fin på bild :)

Snart ska mannen och jag äta lax, potatis och kall sås,  sedan blir det melodifestival på tv:n.
Ha en mysig kväll och många kramar.
Bea sa:

Hej!

Det är härligt med goda vänner och kvalitetstid med dem =)



Jag kikar ofta in på din blogg, tycker att den är så mysig att läsa. Jag har aldrig kommenterat förut, men nu blev jag så nyfiken....

Vill du berätta var ni var och fikade? Det ser ut att vara ett supermysigt ställe.



Kram från en Nv-skåning.

2011-02-19 @ 18:31:42 |
Camilla sa:

Dumheter.

Det är bara som du tror.

Du är minst lika fin på kort som i verkligheten.

Så det så!

Så.....mera kort på dig! :)

Förstår att ni hade det trevligt.

Ni verkar vara så fina,båda två.

Kram på dig!

2011-02-19 @ 18:36:24 | http://cammo69.blogspot.com
Susanne sa:

Bea: Roligt att du tittar in hos mig och du gör mig jätteglad med en kommentar :)

Vi ha fikat på Kakboden i Höganäs.



Kramar till dig

2011-02-19 @ 18:40:24 | http://gronanyanser.blogg.se/
cecce sa:

Dumheter! Du är inte fet och ful. Snarare en vacker och fin människa och vän. Basta! Tack själv för en fin eftermiddag. Tycker gott vi kunde ätit lite mer kakor dock när vi ändå var igång:-)

Har nyss kommit hem och slagit mej ner framför mellodramat:-)

Får se om jag orkar skriva något inlägg i kväll...annars får det va tills i morgon.



Stor kram!!!

2011-02-19 @ 20:38:21 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Cilla sa:

Vad mysigt med en fikastund=b Men du är ju jättefin!

Ha en mysig kväll!

2011-02-19 @ 21:23:41 | http://cillapilla.devote.se
Annas inspiration sa:

Hej hopp!



Åh vilket underbart ställe, var har ni varit? Det är helt fantastiskt att man kan få nya vänner genom bloggen :-)



TACK för dina alltid så snälla kommentarer om vår lille gosse, han är helt ljuvlig det vill jag lova :-) och du är välkommen hit och gosa med honom :-)



Jag är helt säker på att du är jättefin!!!!



Ha en skön söndag fina goa Susanne



Kramar Anna

2011-02-20 @ 08:08:00 | http://annasinspiration.blogg.se/
Josefin -Happy Days- sa:

Så mysiga bilder från fikan. :-)



Tack sötaa för gratulationen på min födelsedag, hade en jättefin dag! :-)



Kramar o önskar dig en strålande vacker söndag!

2011-02-20 @ 09:59:26 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Emma sa:

Hörrödu! Jag vet att du är en himla vacker person! Så sluta upp med dom där dumheterna : - ) Men jag vet hur de där. När jag ska lägga upp något på bloggis så kan jag ta x antal med kort innan jag blir nöjd. HAHA! ; - )



Kan tänka mig att ni funnit varann bra du & Cecce! Cecce verkar vara så himla go & jordnära och du likaså!

Var träffades ni? Ser ut att vara på ett så mysigt ställe!



Jag hoppas vi får se bilder sen på ditt omstylade sovrum : - )



Största Kramen till dig!

2011-02-20 @ 13:55:53 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0