Storm och världens bästa jacka!


Didriksons....

Äntligen har jag köpt en jacka som passar perfekt till detta blåsiga väder som Skåneland bjuder på och dessutom varm.
Det blev en vit Didriksons :) 

Har också då varit och klippt och färgat mig men det blev inte så kort utan en page med riktigt kort nacke och inte heller den rödaste färgen. Det tar alltid några dagar innan jag vänjer mig och frissan vet att jag är lite kritisk till en början ;)


Naturbilder....

När jag kom hem från frissan blev det långpromenad med hundarna och kameran fick följa med.
Nu ska jag steka julköttbullarna.
Kramen
Pia sa:

Hej vännen:

allt väl med er alla?

bara bra här.

vill också ha en vit Didrikson, var hittade du din och vad heter den.

stor kram

2011-12-11 @ 09:32:43 |
Susanne sa:

Hej Pia!

Här är allt bra, äntligen börjar mitt elaka virus släppa :)

Jag är jättenöjd med jackan, den är perfekt mot denna hemska vind som råder i Skåneland just nu och den vita är ju så fin, kanske inte den bästa färg då jag har mina hundar ;)

Jag köpte den i Butiken Quinte här i Höganäs och den kostade 1595 kronor och så hade dom 20% på dessa jackor. Modellen heter, ja det står i inte i den?? Den är i alla fall lite längre bak ;)

Vi kanske kunde ses en dag eller har du fullt upp nu till jul?



Kramen

2011-12-11 @ 11:46:49 | http://gronanyanser.blogg.se/
Pia sa:

Hej vännen !

Fullt och fullt: så där lagom.

Kan väl kolla läget senare i veckan.

det var ju länge sen.

Kramnen

2011-12-11 @ 19:01:13 |
Pia sa:

Hej vännen;

Tack för tipset om jackan.

var och inhandla en vit i den butiken.

super nöjd,

snygg är den ;)

kramen

2011-12-12 @ 16:54:09 |
Anonym sa:

Hej vännen;

Tack för tipset om jackan.

var och inhandla en vit i den butiken.

super nöjd,

snygg är den ;)

kramen

2011-12-12 @ 17:48:49 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0