Röda kulor!


Lindt choklad....

I Marimekkoskålen ligger fortfarande några av dessa röda kulor, jag ska inte äta mer men jag äter ändå i hopp om att det känns bättre då. Jag vet att jag lurar mig själv för sockret kan göra mig ännu mer deprimerad och ledsen, det har jag lärt mig på LCHF kursen men jag liksom struntar i allt jag lärt mig. Jag är ledsen och ska jag då inte heller få äta det jag tycker om!!

Lilla sonen har åkt tillbaka till Norrköping, vilken jul mina fina pojkar fick och även att jag kämpade och kämpade gick inte tårarna att hålla tillbaka :(
Kanske även jag åker tillbaka till hemstaden en dag, det har jag ju sagt sedan jag kom ner hit till Skåneland och just nu känns det närmare än någonsin. Hjälp mig med ett jobb bara ♥

Här i Skåneland är det mörkt och grått, precis som mitt liv har blivit på bara några dagar!!!

Önskar er en fin dag med mycket glädje.
Kramisar
Emma sa:

Men vännen! Varför så ledsen? Åh jag önskar jag kunde göra dej glad på något sätt! : (

Skickar en massa styrkekramar till dej!!



STORA KRAMAR

2011-12-26 @ 13:36:33 | http://jemsi.blogg.se/
Marie sa:

Usch så jobbigt och fruktansvärt ledsamt för dig, börjar kanske ana vad som hänt??

Kämpa på... julen för fyra år sedan var likadan för mig, men sedan ändrade det sig till det bättre och idag är det bättre än någonsin!!! (fast jag då inte trodde att det var möjligt!)



Tusen Styrkekramar!

2011-12-26 @ 20:25:45 |
Gabriella sa:

Jaa, kom tillbaka! <3

2011-12-26 @ 23:51:17 | http://gabriellamalki.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0