Måndag!


Sött på bordet...

Har idag haft en måndag som aldrig ljuset hittade fram, mörkt och trist dagen igenom :(
Kom hem för ett tag sedan då jag varit på ett möte och nu väntas det lite jobb av mig innan jag ska krypa i säng, hoppas jag reder ut detta ;)

Fotade min fina vita hyasint som börjar slå ut på bordet, visst är väl denna blomma underbar ♥
Väntar fortfarande på snön, kommer den till jul och har ni fått någon snö ännu?

Ha en mysig kväll och många kramar från Skåneland
Pia sa:

Hej vännen;

visst är det en underbar blomma:

Tack för tipset om Didrikson jackan, nu har jag också min vita köpt i Höganäs.

supernöjd och ursnygg.

Lycklig

kramen

2011-12-12 @ 19:40:57 |
Susanne sa:

Pia:

Så bra att jag kunde tipsa dig, det kanske blev en likadan som mig ;)

Grattis till köpet :)



Kramen

2011-12-12 @ 19:56:43 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0