Live laugh and love


Ny kudde....

Hittade en ny fin kudde med ett fint budskap på när vi var i Kungshamn och den pryder nu våran soffa ♥
Jag gillar dessa ord och budskap och snart ska det även bli några ord på min fot :)
När jag fyllde 40 år hamnade jag i någon 40-årskris tror jag och gjorde mina två första tatueringar och nu är det dags för den tredje och på foten ska det visst göra riktigt ont...ajaj!!

Mannen håller nu på att skruva ihop den nya hyllan som ska stå i hallen och jag tror det kommer att bli riktigt snyggt :)

Ha en fortsatt bra dag
Kramisar
Pia sa:

Hej vännen:Hoppas allt är bra.

vill fråga dig om tatueringen, ska du göra den i Höganäs, hur stor är den och vad kostar det.

Har nu 2 veckors semester, ska vi se om vi kanske kan träffas en dag? Tycker att det skulle vara på tiden!!!

Kramen

2011-08-14 @ 13:14:06 |
Susanne sa:

Jag tycker verkligen att vi ska träffas, tänkte faktiskt ringa dig för att se när du hade tid och perfekt att du har semester nu, veckan som kommer är min sista så hör av dig vilken dag vi ska ta :)

Jag ska göra en text på foten och en blomranka som ska gå från foten och bit upp över fotknölen, vet inte riktigt hur det kommer att se ut då tatueraren här i Höganäs håller på att skissa på den men den 14/9 får vi se resultatet :) Det skulle kosta mellan 1000-1500 kronor.



Vi höres då

Kraaam

2011-08-14 @ 13:47:15 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0