Myskväll med pizza


Kebabpizza.....

Ikväll är vi riktigt slöa och äter kebabpizza med vitlökssås och denna är såååå god och känns inte så fet som andra pizzor kan göra.
Efter jobbet tog jag en sväng till Helsingborg då både kattsand och kattmat tagit slut och det blev en hel del prat om hundar i butiken och tjejerna var rörande överens om att den lilla Chihuahua som jag gärna skulle ha är en riktigt gnäbbig hund och det är väl typiskt småhundar. En Chíhuahua är tydligen en riktig vakthund i Mexico!!!

Som vanligt känns det riktigt skönt med fredag och några dagar ledigt igen och jag hoppas vi kan få värme och sol denna helg, jag behöver verkligen ladda batterierna då jag inte alls känner mig på topp just nu. Jag tror de beror på min mormor som flyttat till andra sidan som spökar och oron inför begravningen som jag inte vet hur den kommer att bli. Begravningen kommer i alla fall bli om tre veckor.

Önskar er alla en skön fredag
Kramar i massor

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0