GLAD PÅSK till er alla


Ett litet påskägg....

Jag önskar er en riktigt mysig påskhelg med nära och kära, själv känner jag en stor längtan till mina i Norrköping. Förstår inte att jag inte åkte med som jag hade tänkt från början!!! Tänkte att det skulle vara skönt med lite egen tid och att Lycka skulle vänja sig lite mer vid sin nya bostad innan vi drar med henne ut på nya äventyr. 
Men idag är saknaden stor och man sitter inte ensam en påsk....nej varför väljer man det när man inte måste :(

Lycka och jag har varit ute på en promenad och denna dag ser ut att bli ljuvlig, redan varmt och skönt ute.
Denna lilla hund har blivit en riktig vän för mig, hon är med mig överallt, pussar på mig dagar som idag då saknaden efter familjen är så stor. Hur länge ska jag känna så här, kommer jag aldrig bli rotad här i Skåne på riktigt?
Ena dagen vill jag ha en större bostad här nere och andra dagen vill jag hem till Norrköping.
Eller är det kanske så här jag är, blir aldrig riktigt nöjd utan söker hela tiden efter mera...ja det är nog så med lilla mig ;)

Idag är jag baksugen så något gott ska jag fixa till nu.
Ha en fin dag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0