Nytt i kakhyllan


Ballerina har gjort det igen.....

Har sett på många bloggar att det finns en ny sort Ballerinakex, kladdkaka med vanilj och idag ville jag prova ;o)
Mycket goda och farliga!!!!

Nyss hemkommen från jobbet, ute skiner solen och det är ett riktigt härligt höstväder :o)
Jag ska ta igen mig framför datorn och läsa lite bloggar för att sedan ge mig på ett surdegsbröd, tycker dock att min surdeg bubblar lite dåligt så den får stå framme i solen ett tag så får vi se vad som händer....Jag hoppas att jag kan visa mina nybakade bröd till kvällen och givetvis bjuda på ett recept om det blev bra vill säga ;o)

Tänk att det idag redan är onsdag....snart helg igen :o) På söndag ska jag jobba extra som kock i köket jag jobbade i somras, ska bli så roligt att laga lite mat till de gamla igen :o)

Ha en fortsatt härlig dag och på återseénde
Kramar
Pia sa:

För mycket gott i kakhyllorna, där ska man låta bli att titta.

Hoppas brödet blir bra.

Ha en skön kväll

Kramen

2010-09-29 @ 17:29:41 |
jessi sa:

Kul med nya kaksmaker! Jag kan ibland äta en kex på kvällen så kanske ska prova den sorten! (förut fick jag inte i mig något sånt men nu kan jag äta pyttelite och det smakar supergott!)



Ha det så bra!

2010-09-29 @ 19:27:54 | http://lyckoljus.blogg.se/
Cilla sa:

Jag är helt såld på ballerina:D Kan lätt trycka i mig en hel rulle;)

Kram

2010-09-29 @ 20:03:27 | http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0