Ny bok från Åhlens


Älskar att baka muffins....

Denna bok sprang jag på förra veckan när mamma och jag gick på stan. Kärlek vi första ögonkastet men kände mig lite snål då jag har så många bakböcker, mamma köpte den åt mig till slut. Tack lilla mor :o)
Här kan man hitta choklad och lakritsmuffin, ingefärs och chilimuffins, semmelmuffins och en massa andra goda. Finns även en massa matmuffins som jag måste testa en dag, kanske något nyttigare än de söta med choklad och nötter ;o)

Nu har jag varit på en anställningsintervju, tror att det gick bra och det var ett jobb som skulle passa mig perfekt. Fick dock inget besked direkt då hon ville tänka och så fanns det en till som var intresserad och med min tur så känns det som hon inte väljer mig :o( Men hoppas gör jag och vem vill inte ha duktiga mig ;o)
En annan glad nyhet är i alla fall att sonen fick sin lägenhet i Haga, grattis min älskling :o) Han ringde mig för ett tag sedan och var superlycklig, hade redan kollat in en ny soffa, tv och jag vet inte vad men jag förstår honom. Minns ni eran första lägenhet??? Visst var det underbart :o)

Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren.
Ha en bra måndag kära vänner.
Kramen
Gunilla sa:

Hälsa Andreas från mig och önska lycka till med nya boendet. Kim blev jätteavundsjuk så det dröjer nog inte så länge förrän han också flyger ur boet. Kram

2010-09-06 @ 19:19:31 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0