Eftermiddags läsning


Trevlig läsning....

Jag sprang förbi denna tidning i affären och den såg så lockande ut med denna fina tårta på omslaget. Chokladkakan från Lindt fick man på köpet, alltid trevligt ;o) Jag har faktiskt aldrig köpt denna tidning men jag har sett många bloggare som läser den, så denna eftermiddag ligger jag i soffan och myser med denna tidning men choklade lägger jag i skåpet till helgen. Just nu är jag inte ett dugg sugen, fick så ont i magen och blev illamående på vägen hem :o( Det var knappt så att jag hann hem om vi ska prata om sådant ;o) Hoppas i alla fall att det är något övergående eller om jag ätit något olämpligt......???

Ute har vi denna torsdag en underbar och solig höstdag, hade tänkt en promenad men den får nog vänta som jag känner mig nu... :o(

Fridens liljor
Kramar
Emma sa:

Stackars dig! Hoppas att detta magonda & illamående går över illa kvickt!! : (



Tidningen ser verkligen lockande ut! Kanske skulle köpa på sig ett gäng tidningar till helgen som kommer?! Alltid kul med en massa inspiration!

O inte dåligt att få en choklakaka på kökpet : - )



KUL att du ska få kocka mat till dem äldre i helgen. Måste vara roligt att få vara huvudpersonen i köket : - )



Krya på dig & Stor Kram

2010-09-30 @ 15:49:45 | http://jemsi.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Ha ha ha ja jag gillar skorna skarpt!! Jag köpte dem på Din sko i veckan. Kostade bara 399 så skynda fynda! Lurvigt gosigt foder i också men det är nog inte äkta skinn, men men.

Hoppas din mage blev bättre efter toan...jobbigt när det blir så där. Den tidningen ligger ouppackad här hemma, har inte haft ork att läsa än. De har alltid fina inspirerande bilder i den.



Kram

2010-09-30 @ 20:03:52 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Cilla sa:

Tårtan såg helt ljuvligt god ut på omslaget:p

Hoppas att det bara var nått tillfälligt,magsjuka är inte kul =(

kram och krya på dig

2010-09-30 @ 21:32:32 | http://cillapilla.devote.se
Camilla sa:

Hoppas verkligen på att det INTE är magsjuka.

Jag har läst en och annan sådan tidning på jobbet.

Den har många fina inspirerande bilder.

Ha en toppen fredag!

Kram!

2010-10-01 @ 09:56:27 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Den tidningen kanske jag ska köpa med mej på tåget i eftermiddag när jag drar till Göteborg! Känner mej deppig och hängig så nu tar jag barnen med mej upp till syrran över helgen. Behöver liteluftombyte även om jag eg. inte orkar inte riktigt!



Tack för dina peppande ord. De behövs. Vi borde deppa ihop:-)

Dricka vin och käka choklad. Typ:-)



Hoppas din mage blir bättre snart. Usch..finns inget värre...



Kramar

2010-10-01 @ 11:30:39 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Cicci sa:

Vad kul att du gillade tidningen. Det brukar alltid finnas gott om fina bilder och goda recept. Du får testa pajen som jag gjorde igår.



Kramar

2010-10-01 @ 21:12:53 | http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0