Kanelbullens dag


Idag äter vi kanelbullar.....

Nej jag har inte bakat och inte ätit någon faktiskt, detta är en bild från förra årets bakande. Men visst är det gott med ett glas mjölk ;)

Då har man jobbat den första dagen på veckan och herregud vad dagarna springer iväg!!!
Solen skiner i Skåneland idag men det är ganska kraftiga vindar, man får väl vänja sig ;)

Jag har hittat ett spännande reept på vegetarisk lasagne som jag snart ska ge mig på, en av kryddorna som skulle vara i är kakao?? Vad tror ni om det???? Recept för er som tycker det låter spännande kommer.

Ha en trevlig måndag och hoppas ni får lite kanelbullar
Kramen
Carolines hemligheter sa:

Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag skall ta mig ner till affären och köpa mig en kanelbulle till kvällsthéet ;-)



Din lasagne med kakao i låter ju jättespännande, ser fram emot ett utlåtande och recept framöver!



Ha en lugn & skön måndagskväll, kramar!!!

2010-10-04 @ 19:30:48 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0