Kvällens middag


Fläskpannkaka med lingon....

Det blev en enkel middag idag men mycket gott enligt mig ;)
Jag gör alltid min fläskpannkaka med stekt bacon istället för fläsk, för det finns alltid ett par paket bacon i frysen!!
Detta var ett litet mattips från mig denna måndagskväll :)

Kramisar
Emma sa:

Detta gjorde jag för någon vecka sedan! MUMS säger jag! ; - )



Hoppas allt är bra med dej denna måndag! Du låter piggare & de gör mig glad!



Kram på dig

2010-11-15 @ 18:25:35 | http://jemsi.blogg.se/
Ulla Dahlin sa:

Hej! Ville bara säga att jag också alltid gör med bacon. Kul va? Hoppas vi kan ses nån gång när du kommer till Norrk. Ha det bra.

2010-11-17 @ 14:09:16 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0