Kväll med Taccopaj


Älskar denna paj.....

Denna lördag har varit riktigt seg, inte bra att gå på fest och dricka lite för mycket vin ;)
Jag har i alla fall fått några fönster tvättade och i morgon ska jag ta resterande. Sedan ska jag försöka leta fram alla stjärnor och ljusstakar som ligger någonstans efter flytten, hittade en fin ljusstake här i lägenheten idag som jag glömt bort och som jag köpte på rean på Åhlens efter förra julen :)

Nu har mannen och jag smaskat i oss en härlig taccopaj med sallad och nu blir det "Så mycket bättre" på tv:n. Recept på denna goding finns under recept och matlagning.

Vill också säga grattis till Anna och make som igår fick sin lilla myra.

Ha en fortsatt trevlig kväll
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0