Fredagens goda mat


Sååå gott....

Dessa laxtournedos från Citygross kan jag varmt rekomendera, denna gång blev det med kantarellsmak. Dessa är bara att tillaga i ugnen i ca en halvtimme och till den serverar jag pressad potatis med en sås gjord på cremefraice och fiskbuljong....så gott :)
Sedan blev det Baileymousse som ni har recept på här nedan och den var nästan bättre idag då den blivit lite fastare i konsistensen.

Mannen har åkt för att jobba några timmar, själv har jag städning på schemat.
Ska även ge mig på att göra en Tortillatårta så håll ögonen öppna för ännu ett recept ;)

Ikväll bär det av till Helsingborg för att träffa vänner från Norrköping, jag är bjuden på trerätters middag :)
Det är så underbart att träffa sina gamla vänner, många finns kvar och några har tyvärr försvunnit.

Ha en jättehärlig dag
Kraaam

Camilla sa:

Å,så gott det såg ut att vara.

Ha det sååå underbart roligt i kväll.

Kram på dig!

2010-11-27 @ 14:27:37 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0