Redan onsdag


Såååå söta....

Redan onsdag, veckorna fullständigt springer iväg. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, måste erkänna att lite långtråkigt blir det allt att gå hemma så här. Om ni arbetsgivare visste hur sugen jag är på att jobba så skulle ni ringa direkt!!! Jag hittade ett nytt jobb som jag ska söka på arbetsförmedlingen idag och ingen kan ju säga att jag inte försöker i alla fall ;o) Dock vet jag inte hur mina referenser ser ut efter mitt senaste jobb där man tydligen fortfarande ältar detta om varför jag slutade. Herregud släpp och gå vidare med gruppen!!! Varför är det så viktigt för er att hitta en syndabock???

Funderar på att åka in till Ängelholm och titta lite, tyvärr får jag inte lön förrän i morgon och jag måste försöka hålla i mina pengar nu när jag är arbetslös. Har dock inte vant mig vid tanken då jag alltid haft ett jobb och en inkomst.

Lyckades få en liten bild på denna löjtnadshjärta på min promenad igår och visst är den söt. Skulle själv gärna ha en vit i en kruka på mitt loft :o)

Jag önskar er som vanligt en underbar dag
Kramisar
Agge sa:

Kommer ihåg när jag var arbetslös...blev långtråkigt till slut. Här hos mig är solen. Hoppas du oxå har nån...:)Ha en skön dag!!!Kramiz..:)

2010-05-26 @ 10:14:04 | http://farmoragge.blogspot.com/
jessi sa:

Hoppas det löser sig med jobb. Förstår att det är ovant för dig, men försök samtidigt ta vara på tiden!



KRAM

2010-05-26 @ 12:56:35 | http://lyckoljus.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Du skämmer bort oss med vackra bilder som alltid :-)



Jag hoppas det snart finns ett nytt jobb som väntar på dig,

massor med kramar till dig vännen!

2010-05-26 @ 15:11:53 | http://annasinspiration.blogg.se/
Eva sa:

men vilken bild!!!!!!!!!!!! helt underbar.....kram kram

2010-05-26 @ 16:03:26 | http://evapinglans.webblogg.se/
Pia sa:

Helt underbar bild,du skulle satsa på detta. vem ätar om detta fortfarande? kan dom inte bara sluta nu...gå vidare för guds skull.

ska vi ses snart, det var länge sen.

Ha en bra dag

Kramen på dig

2010-05-27 @ 05:22:13 |
Susanne sa:

PIA:

Tack! Ja det skulle vara roligt att ha denna fotografering som arbete. Vi måste verkligen ses snart igen men nu får vi besök över helgen, nästa vecka??

Fick min lott och det blev en vinst på 50 kronor :o) Provar nog lyckan med två nya och hoppas på en lite större vinst ;o)

Må så gott min vän

2010-05-27 @ 07:29:42 | http://gronanyanser.blogg.se/
Pia sa:

Susanne:

skulle gärna träffa dig nästa vecka, har du lust att komma till Grekland? förstår att du glömt, vi åker nu på söndag och är borta två veckor,,,,,

får väl ses när vi kommer hem,

Ha en skön helg, alltid roligt med besök hemifrån

många kramar

2010-05-27 @ 19:21:35 |
Susanne sa:

PIA:

Javisst ja, det hade jag glömt. Jag kommer annars gärna till Grekland :o) Ni får ha två underbara veckor nu så får vi höras när du kommer hem igen. Du får inte glömma bort mig ;o)

Kraaaaam

2010-05-27 @ 22:10:31 | http://gronanyanser.blogg.se/
Pia sa:

Susanne: skulle väl aldrig komma på tanken att glömma dig....

du är ju min vän

hörs av när vi är hemma igen

Kraaaamar

2010-05-28 @ 04:16:12 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0