Mysig fikadejt med vänner


Mysig fika med vänner....

Så roligt det var att träffa goa vänner från Norrköping och att träffa Madde och supergulliga Frida från Helsingborg :o) Detta kommer jag att leva på länge!!!
Jag bakade en ny kaka som jag hittade ett recept på, kladdkaka med dajmgrädde och den var supergod efter mitt tycke. Tänkte visa receptet i morgon.
Fick en supergullig blomma i zinkkruka med ett stort fint vitt hjärta, tror blomman är en Engelsk pelargon. Tack gulliga ni för den och för en mysig fikstund, det gör jag gärna om igen.
Lilltjejen Frida var hur go som helst så henne lånar jag gärna en dag :o)

Vi åkte också till Väla och Onoff för att hämta min dator, inget var visst gjort med den då de inte hittar något fel, konstigt men nu fungerar den????

Tog även en promenad mellan regnskurarna så nu fick jag ihop lite steg ;o) Tyvärr finns det tårta kvar som jag har väldigt svårt att låta bli ;o)

Nu väntas mat sedan blir det myslördag framför tv:n

Önskar er en trevlig kväll
Kramisar
jessi sa:

Vilka härliga bilder och speciellt fotot på Frida!



Hoppas du får en lika härlig söndag imorgon!



KRAMAR

2010-05-01 @ 22:31:52 | http://lyckoljus.blogg.se/
jessi sa:

Vilka härliga bilder och speciellt fotot på Frida!



Hoppas du får en lika härlig söndag imorgon!



KRAMAR

2010-05-01 @ 22:32:29 | http://lyckoljus.blogg.se/
Pia sa:

Va kul med besök hemifrån, är glad för din skull...

hoppas du hade en underbar EM. Kakan ser ljuvligt god ut,,, kanske inte så bra just nu,,,,, men man måste ju unna sig lite lyx också )o.

får väl ut och ta lite extra steg.... Skönt att datorn hittat hem igen.

Kramiz

2010-05-02 @ 06:40:39 |
Susanne sa:

PIA:

Vi kanske ska ta en långpromenad idag?

Kramisar

2010-05-02 @ 09:21:58 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0