Kvällens mat


Inte så illa.....

Detta åt vi ikväll, kycklingfilé, sallad med fetaost och sedan blev det en fruktsallad med kesella jordgubblime som var riktigt god. Detta serverades i mina nya cocktailsglas från Iittala som jag länge velat ha :o)
Hoppas ni har det mysigt hemma i stugorna

Kramen
Camilla sa:

Nog har vi det mysigt och visst åt vi också god met.

Jag försökte knäppa på min fyllda fläskfilé men jag kan säga att det såg inte gott ut.

DIN mat ser ju väldigt god ut.

Ha en underbar pingstafton!

Kram på dig!

2010-05-22 @ 07:21:20 | http://cammo69.blogspot.com
ica sa:



Godmorgon!

Härligt att du o Helge har kommit tillbaka o finfina

bilder som alltid.

Ha det riktigt gott o skön Pingst.

KRAM KRAM

2010-05-22 @ 08:26:55 |
mamma mina sa:

God kväll gumman..Mums vad gott..Så underbart väder vi har denna lördag..Ha en skön sommar kväll.kram kram

2010-05-22 @ 18:10:12 | http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0