Katten är borta


Nya Allt om mat....

Min lilla kisse är borta, han har varit ute i snart fyra timmar och inte visat sig :o( Skulle aldrig släppt ut honom!!!
Hoppas han kommer snart annars kan jag inte sova inatt :o(

Anställningsintervjun gick bra men hon hade inget jobb förrän i augusti men jag skulle få gå in och provjobba lite snarast. Hon skulle också ringa till min förra chef i Norrköping, hoppas hon säger goda ord om mig???
Känns faktiskt lite oroligt det här, kanske förhastade mig med att säga upp mig??? Men jag vet inte hur mycket mer jag skulle orkat med då jag var riktigt ledsen och besviken på slutet!!!!!

Ikväll ska jag titta på "Kniven mot strupen" på tv. Några bekanta från Norrköping ska vara med, känns som att det kommer att bli riktigt pinsamt ;o)
Sedan blir det att titta lite i min ny Allt om mat men jag tycker inte denna tidning har så mycket spännande, tror jag ska säga upp den.

Det har varit en riktigt varm och skön dag här i Höganäs idag, sommaren är visst äntligen här :o)
Hoppas allt är bra med er
Kramisar
Gabriella sa:

Åh, hoppas han kommer tillbaka!

2010-05-20 @ 21:29:17 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Hoppas kissen kommer hem igen, men han är väl ute på äventyr nu när han fick chansen och är ung!



Jag kan rekommendera ELLE Mat&Vin, den gillar jag!!



Hoppas det löser sig med jobbet. Nu har du gjort ditt val så bäst om du slutar älta beslutet, blir bara jobbigt för dig tror jag.



Kram

2010-05-20 @ 22:10:00 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Hoppas din lille kisse hittar hem igen...



Tror nog det blir bra till slut för dig, du gjorde ett val som kändes som det enda rätta och du hade inte mått bra av att vara kvar på din gamla arbetsplats så försök att njuta av sommarvärmen, även om jag så klart inser att det är lättare sagt än gjort...



Ta hand om dig



Kramar Bella

2010-05-20 @ 22:35:00 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Camilla sa:

Du ska inte tänka på att du ångrade dig.

Det kommer att gå bra,ska du se.

Hoppas att katten hittade hem så du fick sova inatt.

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-21 @ 08:29:50 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0