Idag är det på dagen 1 år sedan........


Såååå fina....

Jag började blogga!!!!!
Sonen hjälpte mig att komma igång och jag har inte ångrat en minut att jag började. Detta har även givit mig ett stort intresse för fotografering, jag har fått nya vänner och mycket annat. Ni är alla så gulliga som tittar in här och har alltid så fina och positiva kommentarer :o)
Vad jag kan säga nu så kommer jag aldrig att sluta men jag önskar också att lite flera tittade in här. Vet inte vad ni tycker om att titta in här, gillar ni mina bilder eller blir ni trötta på allt jag skriver......? Skulle vara roligt och veta om det är något som jag ska ändra på eller om jag ska fortsätta i dessa gamla spår. Som ni kanske förstår så är detta min dagbok och jag vill att alla bilder ska vara tagna av mig, har lagt in en bild som är hämtad från internet.
Jag ger er alla en stor kram och en fin vit blomma som är på bilden och säger "Tack för allt ni givit mig"

Nu ska mannen och jag gå ut och sedan blir det en lugn kväll framför tv:n.
Må så gott alla underbara
Kramisar
Pia sa:

Grattis på 1 årsdagen, fortsätt som du gör, alltid underbara bilder. Tittar in hos dig varje dag.

Ha en skön promenad, utan blåst för en gångs skull.

Har inte blivit många steg för mig idag. Varit i Malmö hos faster Susanne, Rebecca skulle prova sin klänning, sen var vi en tur på Ikea och köpte barstolar till köket,

Får ta en tur nu.

Kram på dig

2010-05-08 @ 19:19:33 |
Susanne sa:

PIA:

Så det blev barstolar, ska bli spännande att se hur det blev ;o)

Blev klänningen bra?

Ta det nu lugnt med stegen och i stället en mysig kväll i soffan.



Kram vännen

2010-05-08 @ 19:28:06 | http://gronanyanser.blogg.se/
Pia sa:

Klänningen är jättefin, lite charlston stuk på den,går i grönt.

3 st vita stolar bev det, superfina. Sitter väldigt lite i soffan, somnar bara då'

kram

2010-05-08 @ 21:06:11 |
Cia sa:

Vill också passa på att gratulera på 1-årsdagen!



Tycker du ska fortsätta använda dina egna bilder, det gör det mer personligt och bilderna är verkigen jättefina :-).



Tycker om dina recepttips som du lägger in ibland och rent allmänt att du har en trevlig blogg! Brukar titta in nånting varje dag.



Kram

2010-05-09 @ 08:46:52 |
Anonym sa:

GRATTIS GRATTIS



Din blogg är superfin,det finns bara en som DU

så fortsätt som du gjort.



Kramis

2010-05-09 @ 17:36:59 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0