Första Maj!


Valborg med jordgubbar......

Nu är vi inne i månaden maj och vad jag läste för någon vecka sedan skulle denna månad bli varm och solig, om man nu kan lita på det ;o)
Valborgskvällen blev lugn här hemma, vi åt lite somrig mat som lax med kall sås och en massa jordgubbar. Chokladen på bilden åt vi inte av för den är till en kaka som jag ska baka till mina Norrköpingsvänner som kommer på besök idag, ska bli så roligt att träffa dem igen. Med sig har de även deras dotter och barnbarn från Helsingborg och henne har jag bara haft kontakt med på bloggen och facebook men aldrig träffar på riktigt.
Vi hade även tänkt att gå och titta på elden men det regnade och då hade vi ingen lust så det blev sängen ganska tidigt i alla fall för mig ;o)

Vädret ser inget vidare ut idag heller, hoppas regnet håller sig borta för jag har en hel del steg att ta igen på eftermiddagen.
Fick även ett sms att min dator var färdig från service, undrar om Onoff har öppet idag????

Nu ska jag förbereda lite innan gästerna kommer och någon demonstration tror jag inte det blir idag ;o)
Men ut ni och gör era röster hörda.

Fridens liljor
Ann-Louise sa:

Gott med besök idag!!

Här har vi inget regn än men det känns kallt i luften tyvärr. Vi ska på födelsedagsmiddag idag och det ska bli skoj!



Kram

2010-05-01 @ 11:13:13 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Svar: ja det vore jättekul att ses! Någon gång ska det säkert bli av!



Hoppas att det löser sig med datorn!



Kram!

2010-05-01 @ 13:07:33 | http://blaeld.blogg.se/
cecce sa:

Mmm...vilka smaskiga bilder!!

Kul med besök från dina gamla hemtrakter. hoppas ni får det trevligt!



Här regnade det inte i går, och faktiskt inte idag heller. Men vädret är ganska trist ändå.

Själv bakar jag.

Vad annars???

Håller cafe drömmen vid liv:-)



Kramar

2010-05-01 @ 15:34:30 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0