Regnet står som spö i backen denna lördag


Gårdagens enkla lilla måltid......

Usch att vakna denna riktigt regniga lördag, jag hade hoppats på sol och värme. Hade planerat att fixa på balkongen och plantera lite blommor.
Det blev en spännande kväll i Let´s Dance igår och båda paren var som vanligt riktigt bra men denna kväll tyckte jag faktiskt Mattias var bättre, deras shownummer var så bra :o) Grattis till er!!!
Kvällen bjöd på kycklingfilé med fetaostsallad och bulgur, riktigt gott och sunt ;o) Bilden blev inte den bästa men man kan inte lyckas jämt ;o)

Nu ska jag dra en sväng med dammsugaren och sedan hoppas jag vi kan hitta på något, blir väl butiksspan på grund av detta usla väder.
Vad hittar ni på idag?

Ha en underbar dag oavsett vilket väder ni har
Kramen
Milla sa:

Ja, jag sitter också inne och tittar ut på ösregnet. Hade med tänkt att rota i rabatterna idag men nähä. Blir kanske en Ikea-tur och en Flowerteam-runda. Har du varit på Flowerteam? Ligger på Välaområdet..där ToysRUs ligger ung. Där frossar jag i blommor!

Ha en bra dag i regnet!

Kram!

2010-03-27 @ 12:26:44 | http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0