Mysig lördag med både shopping och fika med härlig vän


Dagens fika......

Idag blev det shopping på Väla. En GI bok på rean, galgar och en vit pläd från IKEA och sedan en rund vit badrumsmatta från Hemtex.
Sedan blev det lite fikabröd med hem då Cecce kom på besök, jag kunde inte bestämma vad jag skulle ha för det fanns så mycket gott därav denna stora mängd ;o) Då hade mannen också köpt dessa enorma bullar från ett bageri i Väla. Så nog hade vi och äta men jag kom försent ihåg att Cecce har börjat sin sockerfria period så den stackarn kände sig tvungen att äta och jag förstörde därför allt för henne!!!!!
Jag tycker verkligen att denna bok passar perfekt till dagens fikafrossa, detta är precis vad man ska äta står det i boken ;o)
Roligt att träffa Cecce igen, ska snart träffas igen för en kanske shoppingtur i Helsingborg :o) Kan vara roligt att prata lite tjejsnack utan att mannen behöver lyssna ;O)

Lite mat kanske ska göras, sedan blir det Andra chansen på tv.
Ha en trevlig kväll
Kraaam
soffie sa:

mmm guuu va gott det fikat såg ut,

Roligt med en ny bok att hitta bra recept i,

go kväll

2010-03-06 @ 19:03:19 | http://soffie69.blogg.se/
cecce sa:

Tack för en trevlig eftermiddag och en underbart god fika!!! Vilka bullar!

Du har inte förstört någonting. Jag njöt av varje tugga och lever på det resten av månaden:-)



Ska snart titta på festivalen med alla sju barnen!:-)

Kramar!

2010-03-06 @ 19:56:41 | http://ceccesblogg.blogg.se/
margit sa:

Hittat in och "tassat" omkring lite i din fina blogg!!

trevligt att läsa lite och att titta på MASSOR med fina bilder också!!!

Kramen!!

2010-03-07 @ 00:12:42 | http://margitholm.blogg.se/
jessi sa:

Trevligt med fika och med en bloggvän dessutom!

Jag måste säga att jag är såå avis på er som har mindre snö och kan se marken.. dessa dagar längtar jag tillbaka till Skåne och våren som kommer tidigare!



KRAMIS

2010-03-07 @ 10:57:25 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0