Lillördag med tacos


Blev så sugen på tacos......

Så här mitt i veckan blev det lite festande på tacos, blev så sugen på det när jag åkte hem från jobbet.
Direkt efter arbetsdagen åkte jag till Väla för att köpa en ny duk för en ny tavla och sedan blev det en sväng in på IKEA för att kolla in ett balkongbord men tyvärr fanns det inte där. Vi får åka in på IKEA Linköping när vi åker hem till Norrköping. Vill verkligen börja fixa på balkongen med lite blommor, lyktor och ett bord är då ett måste ;o)

Ikväll blir det mycket tv tittande igen, "Halv åtta hos mig" och sedan mitt favoritprogram "Grey´s Anatomy :o)
Hoppas ni har en mysig kväll
Kramen
Annas inspiration sa:

Mums vad gott det ser ut :-)



sv:Nämen är Helge så busig, den lilla rackaren ;-)

Ha en mysig tvkväll!



Största kramen

2010-03-24 @ 20:18:05 | http://annasinspiration.blogg.se/
Bella sa:

Såå gott det ser ut med tacos, man kan verkligen bli såå sugen på det ibland :)



Tråkigt att balkongbordet var slut, hoppas det finns i Linköping istället för visst vill man börja fixa ute nu!!



Ha det gott



Kramar Bella

2010-03-24 @ 20:41:11 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0