Fredag med mys och god mat


Detta har vi nyss ätit......

Hej alla söta. Hoppas ni har en mysig kväll.
Jag hämtade sonen vid lunch på Ängelholms flygplats och sedan har vi shoppat lite innan vi hämtade mannen på jobbet.
Nu har vi precis ätit en god biff med potatisgratäng och i frysen väntar en egengjord lakritsglass som ska serveras med ljumna björnbär, låter spännande :o)
Snart får vi se vad som händer i Let´s Dance och jag hoppas verkligen att Willy åker ut idag.

Lilla sonen ringde nyss här på Skype, kändes inte så roligt då vi satt här och smaskade och hade mysigt tillsammans och han satt ensam i sitt lilla studentrum :o( Och han blev så sugen när jag berättade vad vi hade ätit, lilla gubben, önskar att du också var här.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll
Kramen
cecce sa:

Lakritsglass med björnbär!

Åhhh...det låter bara för bra!

Har gjort min lakritskaka men har ännu inte smakat den.

Är så sugen att "nalla" lite.

Jag gör nog det...NU!



Ha så mysigt!!

Kramar!

2010-03-12 @ 20:52:23 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Gabriella sa:

Jo hon är ju min lilla prinsessa så =)



Sov gott! :)

2010-03-12 @ 22:24:50 | http://gabriellamalki.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0