Underbar tidning


Finns så mycket gott......

Här är tidningen som jag har fått inspiration till min bakning denna vecka, finns så mycket gott och jag skulle kunna baka allt ;o)

Känns redan att denna dag kommer att bli mycket varm, så sol och bad måste det nog bli för att inte smälta bort. Tänk vilken härlig eftermiddag det kommer att bli när jag sitter i skogen på berget med en massa vargar omkring mig :o)

Pratade just med föräldrarna och sill och potatis skulle det bli på landet, passar perfekt en sådan här somrig dag.
Jag måste också ringa min vän Magnus som har gett mig denna present till vargarna som födelsedags, vän och jag vet inte vad present. Han får följa med till landet som ligger på vägen till Kolmårdens djurpark så att jag slipper åka in till stan igen.

Önskar er en härlig dag i solen
Kramisar
Susanne P sa:

Oj, nu finns det massor med recept som jag ska testa, fast jag väntar nog tills det blir en regning dag... ;)

Kram

2010-07-03 @ 21:30:23 | http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0