Liten fest


Hemma hos Magnus....

Det blev en lugn och mysig liten fest igår. Mycket prat och skratt och givetvis lite vin och snacks ;o)
Blev heller inte så sent då jag var hemma vid 00.30. Tack vänner för en trevlig kväll :o)

Idag ska min mor och jag göra en shoppingrunda nere vid Ingelstaområdet, ska försöka hålla i pengarna!! Ska köpa en stor duk till mitt nästa målarprojekt :o) Detta är sååå kul!!!
Fortfarande så vill inte denna jä...la förkylning bryta ut, den sitter i huvudet och kommer fram ibland då jag blir precis täppt och snorig :o(

Måste även idag rensa och tömma en garderob till, har nog varit för lat då det nu inte är långt kvar. Flyttlasset går om två veckor, hjälp!!!!

Ha en bra söndag
Kraaaaam
Camilla sa:

Oj...två veckor?

Det är ju snart!

Ha det bra och kram på dig!

2010-01-31 @ 10:50:49 | http://cammo69.blogspot.com
Emma sa:

Roligt att du börjat måla tavlor! Tavlorna du visade i veckan var jättesöta! : - )



Shoppa lugnt!



KRAM

2010-01-31 @ 11:38:49 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0