Ingen vidare måndag


Nyaste numret av Allt om mat

Idag har jag inte mått något vidare, var tvungen att gå hem från jobbet. Väl hemma sov jag i två timmar och var sedan tvungen att gå till frissan, hade nästan tänkt att ringa och avboka tiden men jag ville gärna bli klippt av min frissa innan flytten. Tyvärr var det inte lika skönt som vanligt att bli ompysslad då jag har suttit och huttrat i två timmar :o( Men bra blev det och det var verkligen behövligt och just nu är jag även lockig, mycket ovant då jag gärna använder plattång ;o) Vet inte vad som händer i kroppen men den gör ont, halsen är ond, huvudet värker och hela jag känner mig helt off!!!! Imorgon är jag som tur var ledig och då hoppas jag kunna kurera mig så att jag kan jobba mina sista dagar som bara är sju nu :o)

Frissan påminde mig om halva reapriset på Hemtex, så jag var även tvungen att ta mig dit och jag hittade påslakanset, handdukar och snygga bordslöpare till riktigt bra pris :o)
Nu ligger jag i soffan under pläden och fryser och snart börjar "Halv åtta hos mig", sedan blir det nog tidigt i säng med en panodil och nya numret av Allt om mat som kom i postfacket idag :o)

Ha en bra kväll så hörs vi säkert i morgon igen
Kram Kram
Ann-Louise sa:

Stackare, dålig igen!! Tyckte du nyss var sjuk??

Hoppas du kan kurera dig så du orkar de sista dagarna. Skönt ändå att du orkade med frisören =0)



Krya på dig!

Kram

2010-01-25 @ 20:54:19 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Stackare, dålig igen!! Tyckte du nyss var sjuk??

Hoppas du kan kurera dig så du orkar de sista dagarna. Skönt ändå att du orkade med frisören =0)



Krya på dig!

Kram

2010-01-25 @ 20:54:19 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Camilla sa:

Krya på dig!

Ha det bra och kram på dig!

2010-01-26 @ 08:16:38 | http://cammo69.blogspot.com
mina sa:

Godmorgon gumman.

Inte skoj att känna dig så här dåligt,hoppas att det går över så du får en bra tisdag..

Skönt att fixa håret innan flytten och skoj med lita shopping efter det.Ha en bra dag.kram

2010-01-26 @ 08:18:13 | http://blondis81.blogg.se/
Linda sa:

Fy, vad tråkigt att du har gått och blivit sjuk. Hoppas du snart kryar på dig!



Jag blev också påmind om halva reapriset på Hemtex och är nu riktigt sugen på att gå dit en sväng;)

Kul att du hittade lite nya saker till hemmet:)



Kram på dig och krya på dig

2010-01-26 @ 08:28:28 | http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0