Då var pappren påskrivna


Och så här firar jag det.....

Uppe tidigt i morse, skjutsade maken till Ängelholm för att sedan köra till Helsingborg för att träffa kostchefen och personalansvarig. Alltid jättejobbigt att sitta på en intervju men det gick riktigt bra och verkligen lättsamt och trevligt. Jag fick skriva på papper om att jag nu är tillgänglig som vikarie för måltidsservice i Helsinborg och fick ett vikariat på heltid direkt i en månad :o) Och var dom nöjda med mig så skulle det säkert ordna sig med fortsatt jobb, låter bra så det är bara att visa sin riktigt braiga sida från början ;o)
Har även sökt andra jobb som inte har med mat att göra så vi får se vad som händer med det???? Detta är i alla fall en början och jag känner mig riktigt peppad att få komma igång. Men jag börjar inte förrän nästa torsdag så jag har några lediga dagar kvar. För er som inte vet vad måltidservice är så är det där man lagar mat till skola och äldreomsorg.
Kommer att fira med mörk choklad med mintsmak ;o)

Vakande i morse av att jag börjar bli förkyld, har känt mig lite krasslig en längre tid men det bryter väl ut nu när det lugnat sig lite efter allt med denna flytt.
Tänker faktiskt gå och lägga mig ett tag igen då huvudet och snoriga jag inte alls känner sig på topp.

Tack för alla fina kommentarer om vår lägenhet.
Må så gott

Kramisar
Annas inspiration sa:

Hej vännen!



Vad GLAD jag är att din intervju gick bra, det är klart att det inte tackar nej till dig :-)



Hoppas chokladen smakade bra.



sv: haha nej jag överger inte eken, gillar att blanda och jag skulle aldrig kunna ha ett vitt hem....för mycket att städa, det blir ju smutsigt bara man tittar på vita möbler ;-) hihi



Kramis

2010-02-23 @ 11:38:27 | http://annasinspiration.blogg.se/
jessi sa:

Så klart det ska firas med god choklad.. mums!



Här är det förkylt med... ont i huvudet men kämpar på!



KRAM

2010-02-23 @ 13:24:55 | http://lyckoljus.blogg.se/
annica sa:

Stooooort grattis ,är så glad för din skull.Ringer.

Kraam

2010-02-23 @ 13:45:33 |
annica sa:

TACK FÖR HJÄLPEN

2010-02-23 @ 13:47:31 |
Linda sa:

Grattis till jobbet! Vad kul för dig:)



Vad fint ni har fått det i nya lägenheten. Ser ju jättemysigt ut.



Många kramar

2010-02-23 @ 13:59:32 | http://lindablogg.blogg.se/
Susanne sa:

ANNICA:

Så bra att det fungerade till slut ;o)

Jätteroligt att du ringde.

Vi hörs igen och må så gott



Kramen

2010-02-23 @ 14:44:17 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0