Sista dagen på mitt vikariat


God tårta....

Idag var sista dagen på mitt vikariat i detta kök men jag hoppas det blir mera jobb. Jag bjöd inte på tårta då ingen äter sötsaker på detta jobb men en anhörig till någon avliden boende bjöd oss på tårta då den avlidne alltid tyckt om kökets mat :o) Dock var det bara jag som tog en bit....men jag tyckte att den såg så spännande ut men godare tårta/kaka har jag nog ätit.

Planerna går mot Norrköping i morgon och jag längtar såååå, här ska packas och plockas lite innan jag intar bilen mot en 40 mils lång resa :o( Mannen får klara sig själv, han har ju sällskap av katterna ;o)
Jag känner mig så upprymd för denna hemresa :o)

Hoppas ni haft en skön helg
Kramen
Bella sa:

Hoppas du får en trevlig tripp till Norrköping :)



Håller tummarna för att du får fortsätta att arbeta...



Kramar Bella

2010-08-29 @ 22:48:02 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0