Resan gick bra


Vättern.....

Jag har kommit fram för er som är oroliga, visst blev jag trött men vid stopp en gång i timmen gick det bra.
Stannade på IKEA Linköping då IKEA Väla varit så tråkig den sista tiden på grund av ombyggnad och jag hittade en hel del fint men det blev bara en vit orkidé för 49 kronor ;o)

Det var härligt att få komma hem och krama om lilleman igen, ja han är 19 år min minsta son men han kommer alltid kallas lilleman i mina ögon ;o)
Det var ett tag sedan vi träffades, min stora 21-åring har jag fått rå om hela sommaren då han bott hemma hos oss så nu är det minstingens tur ;o)

Idag ska jag träffa min goa vän Monika för en fika sedan blir det optikerbesök då jag ska prova nya bågar, vill ha några nya snygga. Har hittat några med lite pilotstuk, ja dom är fräcka men fortfarande mycket ovan vid modellen????

Ha nu en bra dag mina bloggvänner
Kramen

Linda - Inspiration, Inredning, Design sa:

Hoppas du får några fina dagar i Norrköping. Hälsa så gott till alla!



Kram /Linda

2010-08-31 @ 14:24:40 | http://lindablogg.blogg.se/
Anonym sa:

Susanne:

Skönt att du är framme och att du inte somna vid ratten.

Hoppas du får några underbara dagar med sonen och alla andra nära och kära.

Vi får höras när du kommer hem

Kramar

2010-08-31 @ 18:18:06 |
Pia sa:

Glömde skriva namnet... sorry

2010-08-31 @ 18:18:52 |
Susanne sa:

PIA:

Jag har det mysigt med nära och kära men börjar längta tillbaka till Skåne ;o)

Ja vi måste höras av nästa vecka, eventuellt blir det ett nytt jobb för mig nästa vecka???



Kramar till dig

2010-08-31 @ 18:51:36 | http://gronanyanser.blogg.se/
Pia sa:

Susanne:

De är där längtar man hit är man här så längtar man dit, lustigt eller hur.

skönt att du hr det bra.

håller tummarn för dig ch det ny jobbet.

vi hörs när du kommer hem

kramar

2010-09-01 @ 17:29:53 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0