Ny vecka och nya lärdomar


Fina snittblommor.....

Ja då var första arbetsdagen gjord, dagen har varit lite sig och så och inte alls lika rolig som den brukar vara.
Jag säger bara att ibland får det man hör gå in genom örat och snabbt ut i det andra ;o)
Hoppas bara att det var idag och att morgondagen blir bättre.

Här hemma är det tomt nu när sonen åkt hem, man har ju vant sig vid att han finns här :o(
Mina älskade grabbar vad jag saknar er, vill bo närmare så att jag kan pyssla om er lite mer men det är kanske skönt för er att ni bor en bit ifrån mig för jag kanske skulle äta upp er annars ;o)

Ute har himlen öppnat sig igen, kan det inte vara nog med regn nu på ett tag!!

Fotade dessa blommor hos grannen och visst var det enkelt och fint med snöret som är knutet runt vasen.

Önskar er en skön måndagskväll
Kramen
Pia sa:

Susanne;

Håller med dig till hundra procent, ar själv gjort min första dag efter semestern.

Det måste gå i genom en örat och fort ut genom andra

annars skulle man bli tokig.

Fick idag reda på att Renne`har slutat hos oss och börjat på en skola, tråkigt.

men förmodligen jätte skönt för henne.

kan bara hoppas att det blir bättre för henne där.

Ha en skön kväll

Kramen

Hoppas morgondagen blir bättre

Ps, glöm inte att vi ska börja röra på oss;o)

2010-08-23 @ 17:34:48 |
Susanne sa:

Pia:

Ja det var nog skönt för Renee men ska inte ledningen snart börja dra öronen åt sig. Det kan ju inte bara vara fel på alla nya so börjar hos er!!!

Jag vet att vi borde röra på oss men det regnar ju jämt och ikväll har mannen bilen. Imorgon är det vägning men blir det bara lite fint väder en kväll så kommer jag ;o)



Kramen

2010-08-23 @ 17:38:46 | http://gronanyanser.blogg.se/
Pia sa:

Susanne:

Dom blundar väl eller så vill dom inte se saningen.

det blir väl väder någon gång,

jag kan ju också komma till dig nån gång,vi kan ju gå där också.;o)

Kramen

2010-08-23 @ 19:59:51 |
Camilla sa:

Alla dagar kan inte vara roliga på jobbet.

Hoppas verkligen att det bara var en tillfällighet.

Ha en bra dag.

Kram!

2010-08-24 @ 09:56:04 | http://cammo69.blogspot.com
Linda - Inspiration, Inredning, Design sa:

Vackra blommor du har fotat!



Sv: Nja, vi har väl inga planer på att köpa nu, men titta är ju alltid kul:) Det var visning på de nybyggda husen här där vi bor och jag skulle mer än gärna bo där, men tyvärr lite i dyraste laget. Går ju på X antal miljoner:(



Hoppas du får en bra dag

Kram /Linda

2010-08-24 @ 09:58:09 | http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0