Lördagskväll


Varma mackor....

Det blev en tur till Gekås idag och det är alltid kul. Denna gång var det riktigt skönt att gå där för det var inte alls så mycket folk, man kunde lugnt och stilla gå runt och kolla på alla varor och jag hittade lite nya ställen som jag inte sett förrut. Jag handlade inte så mycket utan det var sonen som behövde lite med sig hem till sin lägenhet i Stockholm. Men lite blev det i vagnen i alla fall men jag ångrade att jag inte köpte kuddarna som jag blev förtjust i vid första anblicken :o( Sonen och mannen gillade dem inte men jag har aldrig lyssnat på dem tidigare så varför nu ;o)

Då vi åt en sen middag i Ullared blev det några varma smörgåsar och te denna kväll.
Hoppas ni har det mysigt i stugorna :o)

Kramen
Bella sa:

Alltid lika trevlig med en tur till Gekås, var ett år sedan jag var där så det känns som om det vore dags snart...



Wow, så snygg du blev i året :)



Hoppas du har en trevlig lördagkväll



Kramar Bella

2010-08-21 @ 22:37:46 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Camilla sa:

Gud så roligt att få åka till Gekås.

Hur ska jag få med mig gubben dit?

Synd att det är sååå otroooligt långt dit.

Ha det bäst!

Kram!

2010-08-22 @ 08:50:32 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0