Usch vilken tråkig dag!


Inte ens dessa blommor kan pigga upp min dag......

Usch vilken dag! Känner mig så uttråkad, dåligt humör, ensam, trött på denna ständiga blåst i Skåneland, internet som inte fungerar, känner mig tjock och ful och ingenting känns faktiskt bra :o( Det var länge sedan jag kände så här, just nu vill jag hem till mina vänner i Norrköping. Inte det lättaste att hitta vänner i en ny stad, på jobbet är de flesta äldre men det finns några som jag skulle kunna tänka mig att umgås med men de jobbar i veckorna och det är ju då jag oftast är ledig och känner mig ensam. Och denna vikt som ständigt plågar mig, jag vill verkligen gå ner ca 10 kg men varför ska det vara så j....la svårt för jag vet ju hur jag ska äta men snarare så tröstäter jag. Blir tokig!!! Funderar på att skriva in mig på viktväktarna i morgon, det enda som fungerar för mig. Kanske kan man hitta några vänner där :o)

Får hoppas att jag har en bättre dag i morgon
Kram på er
Elin sa:

Usch! Det låter inte som någon rolig måndag för dig, men om det är till någon tröst så känner väl alla så ibland. Iallafall jag... Sen under sådana dagar förstår jag att man saknar vännerna extra mycket!



Önskar dig en toppendag imorgon istället ;-)



2010-04-19 @ 19:50:36 | http://heltsubjektiv.blogg.se/
Marie sa:

Vad tråkigt att du känner så!

Hoppas du får en bättre dag i morgon!!

kram

2010-04-19 @ 20:14:14 | http://sjovreten.blogg.se.se
Maggie sa:

Hello my friend!

Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig i Norrköping och varje gång jag passerad din gatan, kommer jag ihåg dig som titta mig på fönster hihi

Din Blog är riktigt fint!! Fina bilder!!

Stor Kram Susanne<3

från Maggie

2010-04-19 @ 21:31:42 |
Susanne sa:

Hej Maggie!

Roligt att höra av dig, saknar Norrköping och lägenheten men trivs ganska bra här i Skåne. Idag har inte varit någon bra dag men annars mår jag toppen här. Måste komma igång med träningen, ställde mig på vågen idag, ingen rolig siffra. Tränar du Body Pump? Jag är med på facebook, se om jag kan hitta dig.

Kram och hälsa Annette på gymmet

2010-04-19 @ 22:21:45 | http://gronanyanser.blogg.se/
Milla sa:

Aaaah, jag vet precis hur det är att flytta till en ny stad och försöka bygga upp en tillvaro. Jag flyttade till Ängelholm för 10 år sedan och kände ingen och det har tagit sin lilla tid att smälta in. Själva Ängelholm är en svår stad, tror Höganäs är lättare. Jag jobbar ju också mitt i veckorna annars älskar jag att fika och shoppa :D

Hoppas imorgon blir en bättre dag, det blir det säkert!

2010-04-19 @ 22:22:43 | http://memillakilla.blogspot.com
Camilla sa:

God morgon!

Hoppas du känner dig gladare idag.

Klart att du kommer att få fler vänner.

Du har ju nyss flyttat dit.

Det kommer,det kommer.

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-04-20 @ 06:42:12 | http://cammo69.blogspot.com
jessi sa:

Det låter som en skitdag, sådana har man ju ibland. Finns det inge kursverksamhet du kunde delta i och på det sättet lära känna nya människor? Hoppas det känns ljusare snart, det brukar det göra.

Släpp det där med vikten, försök vara nöjd med den du är och ser ut. Jag tycker du är FIN!

Du kanske kan börja träna någonstans (det kanske du gör redan) då får du motion och kanske lär känna någon. Svårt det där med att lära känna nya vänner i vuxen ålder, de jag lärt känna är via jobbet och ja bloggen. Finns det kanske fler Skåne bloggare i närheten? Du får gå på bloggjakt!



Många kramisar

2010-04-20 @ 07:12:10 | http://lyckoljus.blogg.se/
Anonym sa:

Hejsan,

Kollade inte bloggen igår så det blir lite sent med mina peppande kramar ;-), såg att du hade en bättre dag idag och det låter bra.

Känner helt och hållet igen mig, har också såna dagar ibland så det är skönt att det brukar växla om till det positiva efter ett tag.

Kramar

2010-04-20 @ 21:42:28 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0