Nyhet i kakhyllan


Jultema för Ballerinakexen........


Godmorgon
alla fina ute i stora världen!
Utvilad och pigg och känner mig på strålande humör denna lördagsmorgon :o)
Lite ledsen är jag för att Karolina åkte ut igår för jag trodde hon skulle gå långt även om inte låten igår var den bästa men sjunga kan hon!!!!! Om vi har tur kanske hon snart är tillbaka det händer ju ibland ;o)
Om någon timme väntas lördagens Bodypump pass, kan nog behövas efter gårdagens mycket smaskiga ostbågar.

Var tvungen att testa dessa nya Ballerinakex, tycker nog att pepparkakssmaken tog över chokladen som är emellan. Mysigt med en försmak av julen!!!!! som närmar sig med stormsteg, me like :o)

Tänkvärt från boken "Våga förändra ditt liv med KBT"
Om du vill göra om ditt kök behöver du först ta bort den gamla inredningen. Du städar och gör fint hemma för att öka ditt välbefinnande. Ibland krävs det utrensning av gammalt skräp för att få plats med nya och fräscha ting. Vi sätter ogärna in nya vackra saker i ett ostädat hem. På samma sätt behöver du ta bort tankar som "skräpar ner". Ockuperar du hjärnan med skräptankar får du inte plats  med de bra tankar som kan hjälpa dig att nå dit du vill.

Fridens liljor och Grattis Marie och Fredrik till er lilla flicka

Ann-Louise sa:

Den smaken har jag inte testat ännu. Passar nog till julen och glöggen kanske?



Ja jag hade gruvat mig för dissektionen men det gick strålande. Bara man känner sig säker på teorin så fixar resten sig. Kände mig som en kirurg...eller kanske obducent ha, ha!



Hoppas du är pigg fortfarande och får en fin kväll!



Kram

2009-10-10 @ 16:08:48 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
eva sa:

ojjjj..vlken hit då eller?? kram trevlig helg

2009-10-10 @ 16:58:12 | http://evapinglans.webblogg.se/
Cicci sa:

Vad annorlunda med pepparkaksmak! Men var den verkligen god? Föredrar egentligen den klassiska ballerinan.



Kramar

2009-10-11 @ 22:10:04 | http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0