Kvällens taccopaj


Mycket god paj......


Här kommer en bild på kvällens paj, taccopaj och hur gott som helst. Jag kände mig snart bättre och kunde äta lite paj :o)


Nu ska jag krypa i säng och kolla på utröstningen av Idol i sängen, sedan är det dags att släcka lampan och sova så att man är pigg till morgondagens flytt till Stockholm.

Sov gott

Ann-Louise sa:

Jag var yr en gång i går - ordentligt men annars ok. Värst är värken i armen som kom mer och mer och gjorde mig sömnlös. I natt ska jag pumpa i mig värktabletter så jag får sova.



Lycka till med flytten och kör försiktigt, kan vara halt!!



Kramen

2009-10-30 @ 22:41:00 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0