Gåva från Allt om mat


Kokböcker, me like........


Dessa trevliga böcker fick jag när jag började prenumereraAllt om mat, hoppas det finns något smarrigt man kan göra :o)


Gick
hem en timme tidigare idag från jobbet, känner mig inte bra :o( Samma influensasymtom som sist, huvudvärk, ont i kroppen, halsont, allmänt trött och hängig. Fy så irriterande!!!!!!
Ligger här i soffan med en pläd och ska försöka sova ett tag men först väntar jag på ett samtal om lilla katten Helge :o)

Tack alla för fina kommentarer om mina cupcakes, så roligt att ni tycker om dem :o) Ja, bakning ligger mig varmt om hjärtat, kanske dags att ta tag i denna dröm innan man blir för gammal. Varför är man så feg?????

Kram alla söta

camilla sa:

Alltid bra med lite nya recept.

Krya på dig!

Kram./Camilla.

2009-10-19 @ 17:36:37 | http://cammo69.blogspot.comc
cecce sa:

Allt om mat är så bra. Prenumererar inte men läser tidningarna hemma hos min mor. Däremot så kikar jag allt som ofta in på deras hemsida som är bra och inpirerande.



Cafedrömmen håller vi levande!

Kram

2009-10-20 @ 09:15:45 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0