Försmak av julen


Pepparkakor............


Godmorgon söndag!
Blev en skön sovmorgon igen, nu måste jag väl vara utvilad och pigg för en ny arbetsvecka ;o)
Solen vill inte visa sig idag heller, ser grått och tråkigt ut ute :o(
Stryktvätten bara ökar och ökar så den måste jag ta tag i alldeles straxt, inte lika roligt!!!!
Mannen åker redan klockan tre idag så någon mat måste vi hinna äta innan han åker.
Blev så sugen på pepparkakor när jag var och handlade och såg dessa burkar, nu börjar jag längta till julen. Såg även att det fanns en flaska glögg i vinhyllan sedan förra året, det blir kanske att värma en liten glöggmugg snart :o)
Må så gott denna söndag

Kram

camilla sa:

Ja,varför inte tjuvstarta med julen :)

Kram./Camilla.

2009-10-11 @ 12:26:51 | http://cammo69.blogspot.com
MANGE sa:

Det ska bli härligt med jul. Ha en fortsatt härlig söndag, kompis.

2009-10-11 @ 15:54:12 |
jessi sa:

jag gillar pepparkakor, så jag har redan börjat äta lite till eftermiddagsfikat. mums!

Glögg är ju såå gott, värmer så bra!



KRAM

2009-10-12 @ 17:31:11 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0