Mors dag!


Princesstårta som en hatt

Denna fina tårta stod och väntade på mig idag när jag kom hem från jobbet, mycket god kan jag lova: ) Även två paket, en marimekko skål och en ask chokladhjärtan.
Tack snälla ni, jag älskar er.

Det har varit en fantastisk solig och varm pingsthelg och jag hoppas att vädret håller i sig så att jag kan få min del på tisdag när jag är ledig.

Vad tyckte ni om Robinson finalen?  Måste säga att jag blev lite snopen, jag hade hoppats på Jarmo eller Anna.
Det verkar som många med mig reagerade.......!!!!

Grattis lilla mamsen,  det blev ju bara en snabbvisit nu på eftermiddagen. Ha en bra dag och många kramar från mig.

Hoppas ni alla haft en skön pingsthelg.
Kramisar
Ann-Louise sa:

Oj du den såg ju jättegod och fin ut! Vilka fina presenter du fick också, visst blir man glad!



Håller med dig om Robinson. Hade hoppats på Jarmo, han är en riktig krigare och påminner såå mycket om min pappa så jag nästan blir kär i honom ;-) Verkar som om alla tycker lika... synd.



Hoppas nu för din skull att vädret blir fint på tisdag. Nästan så man gruvar sig för natten då det är varmt i huset trots öppna fönster.



Kramar till dig!!

2009-06-01 @ 00:01:14 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Livet hemma hos Linda sa:

Vilken kul tårta! Ser god ut:)



Blev också ganska snopen över att Ellinor gick och vann Robinson. Jag höll också på Anna och Jarmo! /Kramar

2009-06-01 @ 16:57:53 | http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0