Mina shoppingfynd!


Visar några av mina shoppingfynd

Visar några av mina shoppingfynd från Kalmar. Köpte några vita tulpaner från Åhlens för 8 kr/st, hittade även en jättemysig smörbytta som man bara ställer ner asken i från Önskabutiken, glasen är köpta på Indiska 25 kronor för två, på Village hittade jag en jättesöt spargris för halva priset, så nu ska här börja sparas ;o) och så kunde jag inte motstå dessa ljusstakar som det var 70% rabatt på, kostade inget :o).
Jag brukar aldrig hitta saker på rean men denna sommar har jag hittat hur mycket som helst och mannen är så glaaad ;o)
Hoppas ni har en bra dag

Kram
Kerstin sa:

Hej Snusan!

Tack för trevligt kort till min födelsedag. Vi hade en underbar kväll på Båtsholms Pensionat med god mat och trevligt sällskap. Nu bär det iväg till Norge.

2009-07-31 @ 13:19:06 |
Susanne sa:

Hej Kerstin

Ville så gärna skicka en hälsning till gulliga dig, roligt att det blev en underbar födelsedag :o)

Mysigt med Norgebesök

Ha det så bra och många kramar

2009-07-31 @ 13:37:50 | http://gronanyanser.blogg.se/
Linda sa:

Vilka fina fynd du gjorde sen på stan (han ju aldrig se dem:P) Alltid kul att göra sådan fynd på rean.



Butiken du shoppade smörbyttan i heter Önska:D



Vilka fina bilder du visade i förra inlägget förresten (glömde nämna det;))



Ni får ha en trevlig fredagskväll hela familjen

Kramar.

2009-07-31 @ 17:16:34 | http://lindablogg.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Vad snyggt du har hittat!

2009-08-01 @ 21:09:05 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0