Lördagsgodis


Lite smaskigt som kvällen bjudit på.

Sitter nu och slöar i soffan efter att vi ätit något riktigt smaskigt, köttfärsbiffar med grekisk fårost och spiskummin och till det klyftpotatis och tzatziki.
Även lite rosévin och melon bjöd eftermiddagen på :o)
Glasen köpte jag nu när vi var på Kosta Boda outlet, det är ett Efva Attlingglas som Orrefors fått göra ( ringen i botten saknas) Jag tycker de är så fina!!!!!!!!!

Så himla fint det var i kyrkan, bruden var så fin i sin vackra klänning. Ni kan få se några bilder imorgon.
Vilken tur med vädret, solen sken så varmt och härligt. Man får lyckorus i hela kroppen :o)

Hoppas ni har en skön kväll.
Livet hemma hos Linda sa:

Det ser inte fel ut det där!! Vi har också grillat här och lite senare blir det jordgubbar och glass. Mums:)



Super fina glas. Jag har tittat på liknande på Kosta också. Vad tyckte du om den outleten förresten? Visst fanns det mycket fint?



Trevlig kväll

/Kraaam

2009-07-04 @ 20:37:15 | http://lindablogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Gott! Låter grekiskt inspirerande det där med fetaost och tsatsiki!

Tack jag är jättenöjd med mina fina naglar och laddar för flygresan i morgon. Är lite flygrädd men det blir nog bra.

Kul med bröllop, det var länge sen jag var på nått nu.

Ha det så bra får se om jag kan blogg från Rhodos annars hörs vi om en vecka!



Stor kram

2009-07-04 @ 20:48:14 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0