Skänninge Marknad


Några av mina fynd på marknaden

Åhhh vilken underbar dag det blev idag också, man är ju inte bortskämd precis! Vi kom till Skänninge redan halv tio och då var det riktigt  lagom med folk men lite senare var det tjockt. Perfekt att vi kom så tidigt :o) Solen har skinit från en klarblå himmel så det blev riktigt varmt där ett tag. Lite fynd hittade jag också, grå picnickorg, mini pajform, små prickiga skålar, några smörknivar, bröd, en fönsterskrapa som man skulle få kristallklara fönster med ;o) lurad ????? och så köpte jag en nyrökt forell som ska ätas med färsk potatis, kall sås och en sallad snart, ska bli jättegott :o)

Vi var hemma till halv två så det blev några timmar i solstolen också, så hääärligt med denna värme. Det var precis vad jag önskade innan jag ska börja jobba på måndag.
Efter maten ska vi åka ut och ta oss ett kvällsdopp eller om det blir en halvtimme i bubbelpoolen, vi får se vad som lockar mest.
Hoppas även ni har haft en solig dag och att ni får en mysig sommarkväll

Kramen
Tusse sa:

Låter som en underbar dag. Hoppas ni får en trevlig kväll!!!!

2009-08-06 @ 18:25:50 |
Amanda sa:

Hm...nu fick jag mig en tankeställare här. Jag har fattat att du inte bor så långt ifrån oss då du skrivit om flera platser häromkring. Vi var i Skänninge igår jag och Ludde.

Vi bor ju i Motala. ^^ Var håller du hus om man får fråga?

2009-08-06 @ 21:39:36 | http://creyla.blogg.se/
Susanne sa:

Vi bor i Norrköping!

2009-08-06 @ 21:52:24 | http://gronanyanser.blogg.se/
jessi sa:

Härligt med marknadsfynd! Speciellt gråa picknickkorgen var fin.



Hoppas du haft en härlig sommarkväll!



KRAM

2009-08-06 @ 22:05:51 | http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0